Fredag

Hejsan!
Imorse när jag vaknade mådde jag inge bra. Hade en grov huvudvärk så jag stannade hemma från skolan idag. Kroppen känns helt konstig efter träningen igår också, har antagligen stukad foten och min armbåge känns helt skev ;/
Men nu ska jag inte klaga, det är ju faktiskt helg :)
Nu i helgen ska jag jobba både lördag och söndag, döma några handbollsmatcher och ha tjejmiddag hemma hos Alexandra! Har varken lust eller pengar för att gå ut i helgen. Det är ju löningshelg, men mer än halva lönen åkte ju liksom igår när vi bokade resan... Men det kommer vara värt det i december när vi åker :D

Ska kolla på lite tv nu!
Ciao xxxx

Kommentarer
Postat av: Bea

fan va kul med london! när ska du dit?

vad händer i helgen?

2008-09-27 @ 07:37:58
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0