Helgen


Hejsan!
Nu är helgen slut och imorgon börjar en ny vecka. Min helg har gått super snabbt, men den har ändå varit rolig. Kanske inte den roligaste helgen ever, men helt okej. I fredags var jag ute i Jakan med Manda, Johanna, Jossan och Maria. Först var vi på PG och där mötte jag även Catta. Det sjöngs och dracks ganska mycket där så man var rätt dragen när vi drog vidare till MP. Det var inte så mycket folk där, men det blev ändå rätt mycket dans. Lite innan tre tog jag nattbussen hem själv, men hittade en rolig filur att prata med. Eftersom bussen bara gick till stationen så fick jag gå därifrån med Elin och hennes granne.
Sen igår var det dags för jobb och jag var lite precis pigg.. men det gick ändå bra och tiden gick fort! När jag slutade kom familjen och hämtade mig och vi åkte till Märsta för att fira morfar som fyllde år i veckan. Mormor hade lagat god mat och det var trevligt, men jag var så sjukt trött och somnade två gånger hemma hos dom :P
När vi kom hem satt jag en stund vid datorn, men jag la mig 10 i sängen och somnade DIREKT! haha
Idag har jag också jobbat, men var något piggare och det var faktiskt helt okej att jobba!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa färdigt boken som ska vara utläst till imorgon i svenskan!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0