jag vill ha sommar igen..

Sammanfattning sommaren 2008
Den bästa sommaren!!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Haha jo!
Vilka länder besökte du?
Grekland x2

Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
12-19 augusti var BÄST!

Största misstaget?

Att jag inte solade mer i Sverige
Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och kläder tror jag (som vanligt)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, allt! Mina vänner speciellt

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Dj Casper - Cha cha slide och Black and gold
Vad önskar du att du gjort mer?
Raggat

Hur tillbringade du midsommarafton?
Med min släkt i Karlstad

Blev du kär i sommar?
Haha nej och tur är väl det..

Största musikaliska upptäckten?
hmmm.. ingen aning!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Nej, den var perfekt!

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner

Vem saknade du?
Ingen, hade dom jag tycker om runt mig

De bästa nya människorna du träffade?
Haha 'sydafrikanerna' måste det nog bli

Sommarens bästa?

Grekland med tjejerna<3

Zakynthos
Zakynthos
Rhodos
RhodosKarlstadBäst <3Malin och jag Mölle och Ödby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0