Ledig måndag.

Goddag!
Idag är jag ledig från skolan eftersom det är buffertdag både förmiddag och eftermiddag. Jag tror faktiskt det är vår första riktigt lediga buffertdag under hela gymnasietiden eftersom våra lärare brukar alltid hitta på nåt med oss då, t.ex som att gå ut i skogen och plocka blommor. Men inte idag, så klassen var lite osäkra om man verkligen fick stanna hemma.
Det pinsammaste med hela dagen är att jag vaknade för en stund sedan... Herregud, så länge får man inte sova!! Drömde iallafall jätte konstiga drömmar om att Ullis och jag var gravida.. haha
Broder väckte mig och sa att han hade köpt en sån där god och stor drickyoghurt från Lidl. Sjukt god!

Träning blir det ikväll och jag hoppas fler 90or kommer idag. Förra torsdagen var det inge kul för det var mest bara massa tjuriga tanter. De är inga tanter, men äldre än oss iallafall ;)
Då får jag inviga mina nya svarta handbollsskor också som jag köpte i helgen på Intersport för endast 180 kr!!

Nu ska jag nog fixa lite i photoshop och redigera några bilder till fotografiskbild som vi har imorgon..
Tjulululuu!


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så mkt :) Har varit sjuk till och från i över en vecka nu, brukar aldrig vara sjuk så länge.



Har du någon bra film att rekomendera? :P Helst komedi.

2008-09-29 @ 13:41:26
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: tess

tänkte ju bara informera för det verkar ju inte vara NÅGON i vår skola som vet det, men det är SPEXFOTO imorron! Bra sprid ordet i dan klass så inte hela samgymnasiet failar imorron haha :c

2008-09-29 @ 16:53:21
URL: http://nestea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0