Onsdagskväll

Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma och kan koppla av efter en ganska lång dag. Först var det ju skola som vanligt och jag slutade ungefär vid 3 tiden. Har bytt fotogrupp nu så att jag slipper håltimmar på tisdagar och slutar istället tidigt på onsdagar :) Känns mycket bättre!
När jag kom hem blev det bara till att äta och sticka iväg igen, nu till domarkursen i Sundbyberg. Tåget blev försenat så jag fick stressa som en tok, men jag hann ändå i tid! Kursen var 4 timmar, men det gick ändå rätt snabbt. Vi gjorde även ett regeltest som man måste få minst 17 av 20 rätt på och om man inte klarar det får man inte ut sin legitimation. Jag och Susanne gjorde det tillsammans och förra gången klarade vi det inte. Vi kände att det gick skit, men sen när dom ropade upp vilka som hade klarat det var vi med! Något förvånade ;) Haha!
Sen fick jag skjuts av Peter hem. Ibland är det skönt att bo granne med sin kursledare ;D Haha!

Nu sitter jag och pratar om sport på engelska ;) Men jag ska nog snart sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0