Ryggont och vm-kval

Hejsan!
Kvällen har spenderats framför tvn eftersom det är typ det ända som inte gör ont. Eller det gör ont att ligga också, men känns ändå bättre..Imorgon ska jag iallafall till naprapaten och förhoppningsvis få ryggen ihoplappad. Det tråkiga är väl att det kostar typ 500 kr och det är inte speciellt skönt liksom. Skulle hellre vilja få en skön massage för pengarna..

Var det nån mer än jag som såg vm-kval matchen mot Ungern? Jag hoppas det!
Första halvlek var helt jävla bedrövlig, men som tur spelade dom upp sig i andra. En av dom som skötte sig bäst på planen bäst var Kim Källström. Han har varit lite blek de senaste matcherna men idag tyckte jag att han visade vad han går för! Är riktigt glad över att det var han som fick sätta 1-0 målet och inte Zlatan som inte gjorde nåt bra under hela matchen!

Nu ska jag sova! Godnatt mina vänner <3


baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0