Skogsmulle

Hej i stugan!
Detta är då min sista dag i livet.. nee, men helt seriöst så kommer jag frysa ihjäl ute i kylan. Imorgon bär det ju av till skogen med Idrott B klassen för att uppleva friluftsliv! Jag kommer nog vara rätt död på torsdag när vi kommer hem. Kameran är med så det blir nog en hel del bilder :)

Idag var det skola som vanligt, men jag började senare eftersom vi slapp Idrotts lektionen. Hade fotografiskbild första lektionen och jag redigerade massa bilder från stan. Blev helt okej faktiskt!
Sen bestämmde vi lite om studentskivan och vi har nog kommit överräns om vart vi ska ha den iallafall.. Får se hur det blir med den saken, men vi bokar nog denna vecka.
Sedan hade vi psykologi och därefter webbdesign. Slutade tjugo i 5 och efter det så åkte jag med mamma till coop för att köpa matsäck till imorgon.
Ska nog försöka sova snart så att jag orkar upp imorgon! Bussen går från Jakan kl. 07:57 så jag måste ta 07:38 tåget! KUUL!

p.s. om jag fryser ihjäl så ska ni veta att jag älskar er! haha



några bilder från fotomarathonet i stockholm!

Kommentarer
Postat av: C.

om du överlever så ska du veta att bilden du tog från katarinahissen, där utövervägen. är GRYYYYMT snygg!!

2008-09-17 @ 13:06:04
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0