Tjulululuuu!

Oj, det var ett bra tag sedan jag uppdaterade så jag kände att det var dags nu. Har inte alls haft lust/ork att skriva något..
Imorse var jag hos naprapaten för andra gången och hon sa att det har blivit mycket bättre. Det känns mycket bättre nu, så det var fan värt 1500 kr.
Efter att  jag var klar där tog jag tåget till skolan för att endast ha en lektion. Lämnade in mitt reportage som jag hetsskrev igår efter jobbet :p haha Skrev om hajken förra veckan och jag hoppas verkligen att jag får bra betyg på den!!

Yeeesss, på torsdag kommer lönen :) Men det mesta av den går nog åt att betala Londonresan som SKA bli av! Är verkligen jätte sugen på att åka dit i december med brudarna för att julshoppa och parta :D Sen får gärna en viss person komma och hälsa på... haha men vi får se hur det blir med den biten! Skulle vara kul att se honom igen...

Imorgon är det egentligen projektarbetsdag, men jag ska orientera i skogen :(( Jag vill verkligen inte det för jag suger på orientering! Kommer gå vilse igen och dö i skogen...

Nu ska jag nog kolla lite på tv och börja med min psykologianlys om ett tag.

MPOK


av; mig, london 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0