Im back... again

Hallå!
Jag tänkte för någon månad sedan att jag skulle ta upp bloggandet igen och fixade en ny design, en orange. Men jag vet inte riktigt vad som hände för när jag var klar med designen dog intresset för bloggen igen :p haha
Det har hänt massor sen dess, men jag orkar inte riktigt skriva om allt. Det största är ju att jag och Ullis åkte till Bulgarien en vecka och festade loss :) Kom hem i söndags och sen dess har jag varit mega förkyld och sliten, men det är väl sånt man får ta efter en vild vecka.

Jag är ledig hela den här veckan tills på lördag, så jag har försökt att utnyttja den så mycket som möjligt. Igår hängde jag med Helena och Marc. Hon har precis flyttat så jag skulle kolla in deras nya lägenhet och underhålla Marc när han målade Helenas vägg. Den blev faktiskt helt galet snygg! Förstår inte riktigt hur han kan måla så på fri hand med sprayburkar. Vi bjöd honom på middag och sedan tog vi tåget till första korpen-matchen efter sommaren. Alla var sjukt nervösa innan matchen och i första halvlek låg vi faktiskt under med 0-1, men i andra halvlek hände det nåt och vi började spela grymt bra. Först 1-1, sen 2-1 och tillsist 3-1 :D

Idag har jag tagit en fika med Moa, Catta, Helena, Carro och Linn på Tastys. Det var mycket trevligt :) Innan jag drog hem shoppade jag en tröja för 49 kr på Gina!
Ikväll blir det häng med tjejerna framför någon film. Mys!

Oj, megalångt inlägg! haha
Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0