Lite jobb i veckan ändå

Hej!
Jag trodde ju att jag bara skulle sitta hemma och glo på tv hela veckan, men istället har jag faktiskt jobbat rätt mycket. Igår ringde de mig och frågade om jag kunde jobba 12-16. Visst kunde jag det! Det var rätt skönt att jobba en vardag, mindre stress och mindre människor. När jag hade slutat träffade jag Tea och Alex. Vi bakade en kladdkaka (som mest blev en varm smet) och kollade på True Blood. Riktigt bra serie verkar det vara, men jag var lite rädd ibland!
Idag gick jag upp hyfsad tidigt för att hinna med lite saker innan jag skulle börja jobba vid 5. Åkte till Jakan runt 2 för att klippa mig hos Riddarfrisören. Kom ut därifrån med 1 decimeter kortare, men friskare hår.
Sen jobbade jag 17-21. Jobbet frågade om jag ville jobba imorgon också, så på förmiddagen kommer jag jobba.
Sen blir det middag hos Helena + utgång. NICE!!

Nu ska jag sova. Ska faktiskt upp klockan 6 imorgon :O
Puss

En leopardig Sofia med kortare hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0