NU ÄR DU MIN!

Som några vet har jag tappat bort två mobiler under våren och när min senaste försvann fick jag låna Helenas mobil. Men nu kände jag att det var dags att våga köpa en ny telefon ändå, kan ju inte ha hennes hur länge som helst och den har börjar bete sig lite konstigt.
Igår åkte mamma och jag runt till alla elekronikbuktiker i hela Barbarky, men dom hade inte den mobilen som jag egentligen ville ha. Så idag direkt efter jobbet åkte vi till Kista och där hade dom den :D Woho! La även till en försäkring.. det kan ju behövas ;) Haha

Min nya baby :)

Kommentarer
Postat av: manda

jag har en likadan :D

2009-08-22 @ 17:16:28
Postat av: Jen

jag med.. haha!

2009-08-22 @ 18:40:18
URL: http://jenkoskiranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0