"Du kommer nog bli reseledare på Mallorca"

Mitt nyttiga liv har startat idag.

Insåg imorse när jag vaknade att det var den längsta dagen på veckan, nämnligen tisdag. Hade lite svårt att vakna, men tjugo över sex kravlade jag mig ur sängen iallafall. Brukar få det superstressigt på morgonen eftersom jag brukar prioritera fel saker lite för länge. Men strax efter 7 hade jag faktiskt ätit frukost, klätt på mig, sminkat mig och packat.
Åkte till stora sporthallen eftersom Anton skulle ha boxercise där. Herregud vad jobbigt det var! När vi slutade var jag helt yr i huvudet och hade ont i armarna. Men det kändes ändå skönt eftersom denna dag är början på ett nyttigare liv med mer träning.

Sen var det grafisk kommunikation i 2 timmar som gick riktigt bra, förutom att jag hade lust att skälla ut Gunnar några hundra gånger. Men eftersom han inte tål kritik höll jag käften för att slippa bli hatad ännu mer. Han ville säkert jätte väl med att gissa vad vi alla i klassen skulle jobba med i framtiden. De flesta fick faktiskt rätt trevliga gissningar (detta är min uppfattnig så) som ofta hade med bild att göra. Men har han någon gång sagt nåt snällt om mig? Nej, inte vad jag kan minnas! "Sofia jag tror du kommer bli nån guide... eller ne du kommer bli reseledare på Mallorca"
URSÄKTA?! Om jag nu skulle vilja bli det, varför skulle jag då gå estet?!?! :@

Som tur var det pannkakor i matsalen och det gjorde mig lite gladare. Sen gick Moa och jag till Friskiskällan och gymmade. Det gick rätt bra för att vara första gången, men detta var som en introduktionsgång :)
När vi var klara gick vi till Antonio och frågade om vi fick jobba hemma och det fick vi.
Kvällen har spenderats med plugg :(

Godnatt

(förlåt för mitt långa inlägg, men jag var tvungen att få ut lite agressioner)

Kommentarer
Postat av: caat

haha chilla sofia! han sa inte ens nått om mig så AHAHAHA men det är nog bara för att han vet att jag kommer äga han så hårt så han vågade inte säga det högt! hehe:D

2009-02-04 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0