En söndag utan ångest

HEY!
Vaknade upp vid halv 9 imorse och tänkte; "Neeeeeej, det är söndag. Jag vill inte till skolan imorgon". Men ganska snabbt kom jag på att vi har ju lov!! Gud va skönt det kommer att bli att bara chilla den här veckan..

Helgen har iallafall varit mycket rolig även fast jag har blivit sjuk. I fredags åkte jag hem till min far och det blev en lugn kväll hemma med familjen. Kände när jag gick och la mig att jag hade lite ont i halsen och helt riktigt, när jag vaknade igår morse var hela halsen tjock. Men det var bara att gå upp, ta på sig jobbarkläderna och åka och jobba. Passet som var ungefär 4 timmar gick ändå rätt snabbt.
Vid halv 8 tog jag tåget till Barkarby för att möta upp Martin. Vi drog hem till honom och förade lite innan lite annat folk kom. Sen vid 11(?) drog vi in mot stan och denna kväll blev det Huset. Johanna, Martin och jag dansade som aldrig förr och det blev en riktigt lyckad kväll!

Nu sitter jag helt dunderförkyld och trött, och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.
Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Håller med, absolut!

Rauwr so perfect ;)



Har du någon absolut favorit? ;D

2009-02-25 @ 01:42:31
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0