Helgen närmar sig som tur...

HEY!
Torsdag idag, men det har harit en ovanligt lugn sådan. Vanligtvis har jag samhällskunskap och sedan eget projektarbete på torsdagar, men idag fick vi jobba hemma på samhällskunskapen. Vaknade vid halv 12, tog en dusch, åt lunch och åkte sedan till skolan. Satt i datorsalen med mina kära kompanjoner Catta och Moa, och jobbade riktigt bra med projektet. Det är så kul för vi är verkligen så olika varandra när det gäller design, men när vi slår ihop våra små hjärnor blir det oftast riktigt bra! Sammarbetet var kanon idag eftersom Catta skrev ihop alla recept, Moa redigerade bilder och jag fixade designen på boken.
Sen vid 3 åkte jag hem och denna kväll har jag underhållit mig med liiite konsthistoria och samhällskunskap. Samhällskunskaps uppgiften är intressant men svår och konsthistorian är tråkig och svår. Jobbigt läge!

Godnatt, puss


Början på ett exempel till drinkboken. Tycker det ser rätt fräscht ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0