Kryssningen

HEY!
Nu är man då hemma efter denna kryssning och man är ju inte lite sliten precis.. Innan vi åkte kunde jag inte föreställa mig hur mycket folk det skulle vara på båten, jag fick verkligen en chock för det var ju sjukt mycket människor!! Men det var kul att det nästan bara var ungdomar som åkte. Tycket lite synd om de som inte visste om att det skulle bli en fylleresa och tog med sig sina barn :p
Men kul var det iallafall och en hel del alkohol blev det!! Fast jag och de i min hytt var verkligen inte värst av alla vi åkte med. Jag tror faktiskt Roisin eller Camilla tog det priset ;)
Men en mindre kul sak var att jag tappade bort min mobil under natten... Så typiskt liksom! Men men.. shit happens when you party naked ;)

Så på dagen idag köpte jag in ny mobil (som jag förövrigt ska lämna tillbaka imorgon) ;P
Sen hade vi besök av mormor och morfar och det var mysigt att träffa dem :) Vid 8 mötte jag upp Jenny och Tea och vi gick till centrum för att ta en... COLA! Ingen alkohol liksom och det var galet skönt!
Nu sitter jag här hemma och ska försöka sova.. Grannarna har fest och hela huset skakar så jag får se om det går :)

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0