MONDAY

HEY!
Ny vecka nu och jag är verkligen inte taggad. Känns som man bara pluggar och pluggar, men aldrig blir färdig. De senaste veckorna har jag minst haft en inlämning eller ett prov varje vecka.. Denna vecka måste jag börja med samhällskunskapen och konsthistorian, BLÄ!

Dagen idag har iallafall varit mysig :) Började som vanligt tjugo i elva med religionskunskap. Catta och jag jobbade med vårat etik och moral arbete om dödsstraff. Sen åt vi lunch och tog en promenad i det fina vintervädret. Sista och andra lektionen var form med Linda. Jag tejpade min lampas hänganordning och knöt fast några trådar i den så den börjar bli klar lite smått. Bild kommer när den är klar :)
Efter skolan åkte jag till stan med tjejerna för lite shopping och en fika. Super mysigt :)

Nu ska jag glo på tv och sedan sova! Pusshej


Såg på nyheterna att England har fått snö idag och det är värsta kaoset i London. Det såg ut som engelsmännen aldrig hade sett snö innan eftersom de var helt galna och de åkte pulka med badleksaker :S Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0