Ofrivillig och frivillig träning hann man med idag!

Måndag igen och jag är rätt sliten efter helgen, men som tur hade jag min vanliga och sköna sovmorgon idag. Började tjugo i 11 med religionskunskap. Sedan var det lunch och en liten håltimme innan vår andra "lektion" skulle börja. I två timmar bar vi datorer, papper, lådor, lampor, färger m.m från gamla H-huset till det nya K-huset. Jobbigt som fan, men det blev en bra träning, haha! Kommer bli galet fint i våra nya lokaler när allt är färdigt :)
Efter skolan åkte jag och Moa hem till henne och åt lite mellanmål innan vi drog till Bolinder för att träna. Ki-jympa stod på schemat idag och seriöst var det det roligaste jympapass jag varit på!
Roligt med något lite annorluna, så det blir nog flera måndagsbesök där!

Nu sitter jag här framför burken och bara degar för jag är helt slut. Kanske borde jag sova för jag ska upp 6 imorgon. Lite annorlunda lektion imorgon för nån tjej ska ha sin egna idrottslektion i simhallen. Känner mig inte så jätte pepp på att sätta på mig bikinin imorgon, men vafan alla är väl lika bleka..

Godnatt


Ki. Shodo calligraphy by Stefan Stenudd.
Ki är japanska och betyder kraft, livskraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0