PLUGG PLUGG PLUGG

Hela dagen har jag suttit framför denna äckliga dator och bara skrivit, skrivit och skrivit på min samhällsanalys om Koreakonflikten.
Nu skulle det sitta perfekt att ha en ny och fin bärbardator som man kan bära runt och skriva på överallt. Nu sitter jag bara liksom på min gröna stol i mitt rum och det börjar kännas väldigt tråkigt. Har faktiskt redan sagt till min föräldrar vad jag vill ha när jag fyller år eller tar studenten. Högst på listan ligger då en bärbar dator i en mysig och söt färg.
Strax efter kommer ett nytt objektiv till min kamera, ett Canon 50 mm/ 1.8.
Jag vill verkligen inte ha nåt annat, så inga andra presenter accepteras. Jo, pengar också! haha

Nu ska jag fortsätta, peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

min dator :) fast rosa

2009-02-13 @ 11:36:09
URL: http://alexmariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0