Så jävla typiskt!

HEEEY!
Håller faktiskt på att tröttna på bloggen, för det händer verkligen ingenting roligt.. Känns som jag endast har en besökare just nu (Cissi, tack <3) Men jag får väl skulla mig själv! Har väl inte precis skrivit de roligaste inläggen. Får försöka bättra mig :)

Jag är verkligen helt jävla slut i kroppen efter denna dag. Först simning på morgonen, sen flyttade vi datorer och tillsist gymmade jag och Moa. Kunde verkligen inte göra mitt bästa på gymmet eftersom jag förmodligen hade vätskebrist eller nåt, var helt yr.. Men det känns bra att vara igång nu :) Mår så bra av träning och jag "älskar" träningsvärken.
Men det känns som jag börjar bli sjuk.. Usch säger jag bara! Johan kom hem och hade ont i halsen och är förkyld, så han har väl smittat mig eller nåt. Halsen känns svullen och jag har en hemsk hosta! :/
Så jävla typiskt att bli sjuk när man har så mycket skoj framför sig som man ser framemot!!

Ska väl gå och lägga mig nu så jag inte mår sämre imorgon.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: cissi

fin du är, hihi.

hoppas inte du blir sjukis bara, du får byta strumpor ofta (=funkar skitbra, eller ja, det är bra iaf, torra fötter är bra om man är sjukis)

sen tänkte jag bara ge en liten applåd för att du orkar träna, ajg blir sugen nu när ni håller på. hm.

hur dyrt är det egentligen? och om hur länge tröttnar ni?

puss!

2009-02-17 @ 23:34:36
Postat av: Söderlund

Hahaha!

Det där var roligt!

Har du mycket detaljer till vad som hände före, vad som hände under och efter? Då kanske du skulle kunna skriva ihop en story av det och sedan gästblogga? :) Det finns ju en flik för sådant nu! :)

2009-02-19 @ 20:48:57
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0