SUNDAY

Aloha!
Sista dagen på denna helg och det känns faktiskt lite bittert. Blev en rätt lugn, men trevlig helg. I fredags åt vi god middag hemma hos Ullis och sedan drog vi upp till centrum en stund och tog en öl eller två. Var väl hemma vid 1 och det var riktigt skönt eftersom jag skulle upp igår, lördag för att döma. Första matchen var vid 12 och jag var väl klar runt 3 med 500 kr mer i plånboken. Rätt nice!
Sen kom pappa och hämtade mig runt 5 och vi åkte hem till honom. Kul att träffa pappa och Pia för det var faktiskt ett tag sen jag var hemma där. Vovvarna var lika vilda och söta som vanligt!
Kvällen bestod av god mat, melodifestivalen och Rosa Pantern. Idag gick jag upp vid 9 för att sedan åka till jobbet vid halv 12. Började kvart över 12, men det var skönt att komma lite tidigare och chilla innan jag började. Jobbet gick iallafall bra och jag fick göra massa olika saker hela tiden och det var roligare. Stod först i kassan, sen DT:n och sen fyllde jag bara upp massa.
Är helt galet trött, men hela kvällen har jag varit tvungen att skriva klart konsthistorian :/ Så jävla tråkigt!
Blev en liten paus för Beck, men annars har jag kämpat för fullt..

Nu ska jag fortsätta.. puss



Bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0