Dagen efter

TJENARE!



Usch vad jag hatar att vara bakfull!! Varför minns man inte hur hemskt det är när man är ute och festar? Om man gjorde det kunde man kanske dricka varannan vatten så att man slapp detta hemska tillstånd.
Kvällen igår var faktiskt trevlig :) Först satt vi hemma hos Ullis och förade lite. Det var jag, Ullis, Jenny, Karin, Sandra och Linnea. Vid 11 drog vi upp till centrum där vi mötte upp lite annat folk och efter någon timme drog vi vidare till MP. Där blev det dans och lite shottar, så jag mådde finemang när jag gick därifrån. Fick skjuts hem så jag slapp sitta på en äcklig nattbuss hem iallafall :)

Idag har jag inte gjort mycket asså. Jag vaknade väl vid 1 och då började jag med min barnboksillustration.. Är verkligen inte klar, men jag har iallafall börjat och vet hur den ska se ut ungefär..
Det var min sista lediga dag under jullovet (som är mitt sista jullov) för imorgon och på tisdag ska jag döma Botkyrkaspelen i Tumba med Ida.. Jag lär tjäna runt 1500 kr under dessa dagar så jag klagar inte!

Nu ska jag nog se en bra film och sedan gå och lägga mig. Måste ju vara utvilad och pigg imorgon!

Pözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0