DEN FINNS!

Till CISSI och alla andra som har länge längtat efter en mobil som har alkolås. DEN ÄR HÄR NU!
Räddningen för den alltför talföre alkoholkonsumenten är en telefon som analyserar andningen och som stängs av om du druckit för mycket. Du kan även spärra vissa telefonnummer som du inte vill ringa till när du blivit full, förslagsvis flickvänner, pojkvänner, chefen och föräldrar. Vid en viss promillegräns spärrar telefonen alla dina utgående samtal.

Jag skulle inte banga på att köpa en sådan telefon till mig själv eftersom jag har en tendens att skicka knäppa sms eller ringa konstiga samtal på fyllan. Det är inte kul att vakna upp dagen efter, kolla igenom de skickade smsen från gårdagen och inse att man har skämt ut sig totalt! Eller att upptäcka att man har ringt en viss person men har ingen aning om vad man har sagt till personen..



Köp den till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0