En bra onsdag!

Hey!
Lillördag idag och det har varit en väldigt bra sådan faktiskt. Eller dagen började egentligen inte så bra eftersom jag kom försent till skolan, pga att bussen var hur seg som helst och inte passade till tåget. Sen har dagen flytit på riktigt bra och jag har fått reda på två ämnesbetyg. Först fick jag MVG på senaste psykologiprovet, men det räckte bara till ett VG i hela kursen och det är jag nöjd med. Sen gick Catta och jag till expeditionen och fick reda på våra idrott A betyg. Blev en glad överraskning eftersom hon hade satt MVG på oss båda ;) Najs liksom!

Det bästa är också att vi får jobba hemma imorgon på samhällskunskapen och det betyder att jag är LEDIG imorgon:D
Så klockan 1 ska jag möta Cissi och så ska vi simma i simhallen tillsammans!

Men nu ska jag fortsätta med mitt svenskapluggande efter ha sett Sverige - Kuwait som var väl inte den bästa Sverigematchen detta VM precis, men vinst blev det och det är skönt!!
Pusshej



Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)



Jaaa det får gärna bli en riktigt varm och skön sommar NUUU

2009-01-21 @ 22:36:39
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: ULLIS

Haha nej de va fan inte kul :P



Åh va skönt! Jo precis de tackar man ju inte nej till :)



<3

2009-01-21 @ 23:00:38
URL: http://inmyway.blogg.se/
Postat av: H

snygg bild



sv: hihih jag vet ;>

2009-01-22 @ 07:20:32
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Moneh

Hej, Spelar du HH ?

2009-01-22 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0