.

Godkväll!
Blev filmkväll med mamma ikväll och det var riktigt trevligt. Jag fick välja film och då blev det min favorit; P.s I love you. Första gången jag såg den var på bio med Nina och Ullis. Då var den hemskare än någonsin och vi grät i floder så att det nästan blev pinsamt. Denna gång var den lika sorglig, men jag kunde hålla tårarna kvar i ögat iallafall..
Jag tycker verkligen om den här filmen för den är så himla vacker och den ger en verkligen en tankeställare. Jag tror alla träffar den rätta nångång i livet, men vem har sagt att man inte kan göra det fler gånger?

"De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil"
- Napoleon Bonaparte

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah ja gud vad vi grät :P

2009-01-26 @ 12:29:12
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0