Fredag

Hey!



Två dagar av det nya året har passerat fort förbi, utan att jag gjort något nyttigt. Har bara legat och kollat på film princip, men det har varit riktigt skönt. Men när man inte gör mycket under dagarna tänker man mycket också.. ibland kan det vara bra, men inte nu. Känner mig helt förvirrad i mina tankar och jag citerar Maria Mena "I`ve been walking around all day, thinking I think i have a problem, I think I think too much"
Orkar inte heller sätta ord för mina tankar, det får bli en annan dag! Men en sak är säker; Jag är fan inte dum och jag förstår nog mer än vad du tror!

Men en vettig sak har jag iallafall gjort idag. Åkte till Stinsen med mamma, där blev det köp av två örhängen på Albrekts guld (hade tillgodokvitto där så de var helt gratis) och ett läppsyl. På vägen hem prövade jag den nya McFlurryn med Lions i. Mycket god :)

Imorgon blir det tyvärr jobb 4 timmar på dagen, men det ska jag nog öveleva liksom!
Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0