Fullt upp!

ÄNTLIGEN..
är jag "klar" med denna hemska uppgift till Kultur och idé-historian. Vi ska skriva en analyserande uppsats om nån utomeuropeisk kultur. Jag har skrivit om Taj Mahal, men jag är inte riktigt nöjd för jag tycker att jag har för mycket fakta. Men hur mycket kan man analysera om ett moment? Kan ju inte precis hitta på lite.. aja!

Idag skulle jag egentligen varit ledig, men eftersom jag går idott b så var jag tvungen att ha friluftsdag. Orkade inte betala för något så jag och Martin gick vinterpromenaden runt Säbysjön. Det var sjukt långt och vi höll på att dö av trötthet, men det var trevligt :) När vi var klara åkte vi till Donken och käkade en varsin McFeast. Jag tror aldrig den har smakat så gott som den gjorde idag.
När jag kom hem somnade jag nästan direkt framför tvn och sen har jag pluggat nästan hela eftermiddagen och kvällen.. usch så tråkigt!
Men imorgon är det helg och det känns underbart!! :D Längtar riktigt mycket tills på lördag för då blir det party party!

Ska nog gå och lägga mig nu.. pusspuss

jag blir så sjukt glad i hjärtat när jag får prata med dig. den stunden som jag fick prata med dig igår kändes så kort, även fast den varade nästan i en timme. vill berätta så mycket för dig, men tiden är så knapp..



Illustation: Camilla Engman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0