Gör din egen bok!

Hejsan!
Idag har jag haft min första riktiga mördardag, men den dödade mig inte som tur. Började som vanligt 8.20 med idrott och det var fotboll på schemat med Adl & Jonas. Fotboll är inte riktigt min grej så jag var lite skraj i början men det gick faktiskt bra! När vi spelade match fick jag stå i mål och jag räddade faktiskt många skott. Tror jag bara släppte in 3 st :)
Sen var det bild och vi började jobba med våra fotoböcker. Verkligen super kul :D Har tom fortsatt lite hemma nu.. haha
Jag skulle egentligen haft webbdesign klockan 15.15-16.40 men jag och Helena satte oss i datorsalen under den långa håltimmen (3 timmar) och gjorde färdigt allt som skulle vara klart. Sen gick vi till Antonio och han sa att vi fick gå hem.
Så jag var väl hemma halv 3 istället för halv 6 ;) Lite skillnad!

Ikväll blir det plugg och sedan hem till Tea :) Myspys!
Nu ska jag sätta igång med pluggandet, tjohej!


Kommentarer
Postat av: ULLIS

Fågelmannen :D haha

2009-01-20 @ 18:22:19
URL: http://inmyway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grymt fin blogg du har!

2009-02-05 @ 17:40:43
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0