Händelselös helg

Hej!
Jag har verkligen inte gjort någonting denna helg. Eller i fredags var jag och Tea i Jakan och tog en cider, men det hände inte så mycket mer så vi drog hem rätt tidigt. Sen när jag var hemma kände jag mig konstig i kroppen och jag vaknade upp med feber på lördagsmorgonen. Då ringde jag jobbet och sjukanmälde mig och sen låg jag bara framför tvn hela dagen och kollade på skidskytte. Sen när mamma kom hem åkte jag med henne och hämtade Johan och Karro på Hovet. Djurgården vann mot Brynäs så de var glada när de hoppade in i bilen!
Idag har också varit en slapp dag, mycket sport på tv så det var iallafall kul!

Nu ska jag försöka plugga lite Kultur och Idé historia.. Bläh!
Pöözz


Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla. - Henrik Jonsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sole, inte var jag kär i nån buske

2009-01-25 @ 19:24:31
URL: http://alexmariaandersson.blogg.se/
Postat av: ULLIS

mår du bättre nudå? :)



så sant så sant! puss<3

2009-01-25 @ 21:58:48
URL: http://inmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0