HD?

Godkväll!
Idag har jag skrivit rätt mycket i bloggen och det har kännts roligt. På senaste tiden har det bara blivit vanliga (tråkiga) inlägg om mina dagar i skolan.. De jag har skrivit idag är väl inte så mycket roligare, men en liten förbättring har iallafall skett.
Nu på kvällen har jag fixat Ullis design litegrann, bytte hennes bild och så. Sen har jag kollat på tv och lekt lite i Photoshop. Har gjort några försök på att skapa en HD känsla, men jag är inte riktigt nöjd med resultatet. Funderar på att ha en sådan bild med i min fotokurs under manipulerade bilder.
Här är mina försök:


Kan ju ta med mig dem till nästa lektion och visa Gunnar iallafall. Gillar den första bilden mest för den ser så overlig men ändå så verklig ut..
Jaja, fredag imorgon och det betyder att helgen börjar. Slutar tidigare imorgon pga att Kultur och idé-historian är inställd. Skönt!
Sen på kvällen ska vi tjejer till Kista och se på bio!

Nu ska jag sova. Godnatt
M P O K

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: :) bridget jones dagbok..

2009-01-16 @ 07:00:55
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: filippa ofc

vilken fin blogg du hade tjejen!

2009-01-18 @ 22:52:13
URL: http://filippaechardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0