Helgen

SHOO!
Det är redan söndag och helgen har verkligen bara rusat förbi.. Men det har ändå varit en rätt trevlig helg med lite festligheter och så. I fredags var det då dags för utgång med Ullis, Viktor, Alex, Tea, Sandra, Annie (och Martin som var med ett tag). Vi började på Villan men drog sedan in mot stan och vi hamnade på Pans. De var faktiskt ett helt okej ställe och det fanns rätt gott om sittplatser så att man kunde sitta ner och prata.
Träffade Anton där som jag inte har träffat på jätte länge, mycket trevligt! Kvällen avrundades runt halv 3 och jag var hemma strax efter 4..
Fick några timmars sömn och sedan var det dags att gå upp för att jobba några timmar. Fick skjuts till jobbet så det var skönt och dagen flöt på rätt bra faktiskt. Fick sluta lite tidigare så direkt åkte jag in till stan för att möta Anton. Vi tog en fika på Café 60 och promenerade lite i stan..

Idag är det plugg som gäller för mig. Ska plugga psykologi inför provet på tisdag och sedan måla klart min barnboksillustration som ska vara klar imorgon.
Kuuul!

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0