I´m a fucking rich bitch!

Shuz!



Hahaha ibland gillar jag mig själv!! Jag var helt inställt på att skolan skulle börja idag eftersom jag hade skrivit det i min kalender innan jullovet. Så jag ställde klockan på halv 8 och gick upp och duschade. Men jag tänkte "Är det verkligen idag vi börjar?" Eftersom jag var osäker gick jag in på skolans hemsida och upptäckte att vi börjar imorgon!
Gick faktiskt och la mig igen då och vaknade några timmar senare eftersom jag fortfarande var så galet trött.

Varför jag inte har uppdaterat bloggen sen i söndags har ett väldigt enkelt svar. I måndags åkte jag och Ida iväg till Tumba för att döma Botkyrkaspelen. Vi dömde från klockan 13.00 till 21.00, så jag var hemma vid halv 12. Jag däckade nästan direkt och sov 2 timmar tills ishockeyfinalen började mellan Sverige och Kanada. Eftersom hela matchen var ett stort fiasko gav jag upp efter andra halvlek och gick och la mig. Hade svårt att somna om då klockan var 3 på morgonen. När jag väl hade somnat sov jag iallafall 3 timmar och när klockan ringde klockan 6 ville jag seriöst dö!
Ida kom och hämtade mig vid 7 och så åkte vi till Tumba igen. Sen vart det dömning hela dagen och jag var nog hemma 7 igårkväll. Åt lite tacos, gick och la mig efter det och sov hela natten.
Men en positiv sak med detta slit är att jag tjänade rätt najs! Tror jag tjänade runt 1750 kr.. inte helt fel ;)

Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobbet så att vi kan åka till donken och köpa El wrapo. Det var länge sedan något så underbart gott fanns på McDonalds!!

Pözzhej


Kommentarer
Postat av: aa

sooet bild :)

2009-01-08 @ 23:10:52
URL: http://alexalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0