Ledig torsdag

Godkväll!
Den lediga torsdagen har faktiskt spenderats rätt bra! Jag brukar bara sova massa när jag får en ledig dag i veckan, men inte idag! Tog en rejäl sovmorgon ändå och gick upp vid 11, sen strax efter 12 åkte jag till Jakan och mötte Cissi vid simhallen. Vi var rätt duktiga och simmade 24 längder och sen åkte vi lite vattenrutschkana. Cissi skulle sedan vidare till skolan, men jag åkte till Outlet för att leta skor men jag kom hem utan någonting.
Kvällen har spenderats framför tvn med handboll och romantikpluggande. Handbollen gick ju sådär och svenskan är svår :( Får väl se hur det går på provet imorgon!

Nu kallar sängen på mig. Godnatt, puss



Kommentarer
Postat av: Emma

eller hurm, ja me :D!

2009-01-23 @ 11:36:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Clarke åkte ut.. :D gillade aldrig henne.

2009-01-25 @ 11:59:59
URL: http://narmolanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0