MONDAY!

HEY!
Nu är den första dagen på skolveckan och det känns hur najs som helst. Blev en mycket lång dag eftersom jag stannade kvar med Moa och Marc och jobbade lite under Öppet hus i skolan.
Vi visade runt alla i våra nya och fräscha lokaler och det var några stycken som var intresserade av att gå vårt program till hösten. Alltid kul!
Men det är tråkigt att vi bara får tillbringa ett halvår i de nya lokalerna :( Har nästan lust att gå om ett år!

Jag var väl hemma runt 8 och tills nu har jag kollat på idrottsgalan som går på tv. Tråkigt att jag missade handbollsmatchen, men jag fick höra de sista minuterna på radion i bilen och de var verkligen en superseger! Sverige mot en medalj?
Nu ska jag ladda hem lite partymusik, känner för det just nu!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0