Friday I´m in love

Hej!
Idag är den bästa dagen på veckan, fredag och jag är ledig. Kan det bli bättre? Nej, det tror jag knappast!
Har faktiskt varit ledig nu i två hela dagar och mer lediga dagar blir det nästa vecka. Det känns faktiskt rätt konstigt att jag nu ska vara ledig i 7 hela dagar i sträck. Men det är verkligen lugnet före stormen för nu när jag kollar på mitt schema inser jag att jag inte kommer vara ledig en enda helg i december och kommer minst jobba 162 timmar.. NICE!
Idag har jag uträttat lite ärenden på morgonen och sen har jag mest slappat framför tvn. Längtar tills ikväll för då ska Filip laga middag till oss hemma hos honom. Riktigt mysigt kommer det att bli :)
Blir en lugn kväll med honom alltså för jag måste verkligen ladda batterierna inför imorgon när det är julfest på jobbet. Är galet taggad och det verkar alla andra också vara :)
Puss

Kommentarer
Postat av: X

Är det du som är Sefia?

2009-12-08 @ 01:35:44
Postat av: MOA

SÅÅSFIA uppdatera din blogg hahah

2010-01-21 @ 17:30:28
Postat av: martina

http://magotsuku.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-piece-of-soul.html

2010-11-19 @ 20:32:10
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0