Jag är sämst!

Haha detta börjar ju nu bli rätt så pinsamt.. Jag lovar gång på gång mig själv att hålla bloggandet vid liv, men jag misslyckas ju rejält varje gång.
Det var ju ett tag sedan invigningen på jobbet var och det handlar mitt senaste inlägg om.. inte bra!
Nu gör jag en sista försök att få något skrivet på denna lilla sida och om jag misslyckas igen lägger ger jag faktiskt upp för evigt.

Idag har jag jobbat (som vanligt), men det blev endast fyra timmar på kvällen. Det var rätt så skönt, men ändå meningslöst för hela min fredagskväll blev förstörd. Vad ska man hitta på när man kommer hem halv 10 på kvällen liksom?
Imorgon blir iallafall en rolig dag :) Ska bänka mig framför datorn klockan 10 imorgon bitti för att försöka plocka hem ett par skor från Jimmy Choo kollektionen för HM. Sen blir det iväg för att köpa gardiner till vardagsrummet innan jag ska spela fotbollsmatch(er) med Sex på Plan i Brommahallarna. På kvällen kommer kusinerna från Öland över på middag och efter det hoppas jag att F kommer och myser med mig :)

Nu blir det sängen för mig!
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0