Torsdag

Hey!
Klockan är 5 på eftermiddagen och jag har verkligen inte gjort något vettigt idag. Jo, lagat mat till mig och Filip men det räknas inte.
Han åkte hem för kanske en timme sedan och nu har jag svintråkigt. Måste hitta på nåt att göra!
Igår kom iallafall mina skor och min väska :D När jag slutade jobbet vid sex åkte jag direkt till posten för att hämta det stora och fina paketet. Innehållet i paketet gjorde mig heller inte besviken för där låg mina fina små skor i en snygg skokartong. Fick även med en stor kasse och en skopåse som man kan ha skorna i.
Kommer nog hitta ett fint tillfälle i helgen att använda dessa två skönheter. Hihi
Nu ska jag hitta på nåt skoj.. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0