Ledig onsdag

Idag är det min lediga dag i veckan och det känns riktigt skönt att den var just idag eftersom det blev sent igår på jobbet. Skulle sluta halv 9 men fick jobba över till halv 11. Jobbigt, men det bjöds på mat och lite extra pengar tackar man ju inte nej till ;) haha
Jag trivs faktiskt riktigt bra och det känns kul att komma till jobbet! Hur ofta känner man så? Haha
Jag har inga stora planer för dagen förutom att jag ska iväg och spela fotboll ikväll med sex på plan-brudzeen. Det är näst sista matchen och vi MÅSTE vinna. Jag vet att man inte ska ta ut segern i förväg men förra gången vi mötte dem blev det 11-0 till oss ;)

Nu ska jag äta något. Puss


Kommentarer
Postat av: Linus

Hello!



Kolla in min nya blogg!

Lite fler, lite roligare, lite bättre!

2009-09-16 @ 13:24:51
URL: http://NikoLinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0